duminică, 13 septembrie 2009

O, raza de lumina


Am intalnit iarasi o raza de lumina
Dar intunericul din inima mea nu o lasa sa vina
Sa vina mai aproape de sufletul meu
Sa ma gaseasca in intunericul in care sunt doar eu
Nici de ar lasa-o nu cred ca ar veni
Caci mare e diferenta in a placea si a iubi
Si mi s-a dat sa aud din nou, ca un blestem
Ce era parca sortit,nu se putea altfel
Imi place de tine, dar te iubesc ca pe un frate
La auzul acestor cuvinte inima mea puternic bate
Si din piept vrea sa fuga
Ca de prea multe ori, a implorat si a facut ruga
Ca s-o iubeasca cineva, dar asa cum se iubeste mierea cu albina
Asa cum cantaretul iubeste mandolina
Asa cum luceafarul pe luna o iubeste
Asa cum romanul isi iubeste tara,fireste
Dar azi am renuntat la tine
Nu stiu de a fost rau sau de a fost bine
Dar gandul ca nu ma iubesti ma doboara
Iar singuratatea, cu incetul ma omoara
Si acum astept sa uiti de mine, usor mi-as dori
Sa sufar numai eu dupa tine,asa bine ar fi
Caci crede-ma o raza de lumina
Ce ai vrut sa vii spre mine
Dar n-ai venit
Si de ce,tu sti cel mai bine
O, raza de lumina, sa-mi porti tu de veghe,sa ma incalzesti cu lumina ta
Nu merit eu,asa ceva
Si acum sa inchei acestea, ce le-am inceput
Sa-ti urez o viata fericita
Desigur fara mine
Si dulce sa te sarut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu