luni, 7 septembrie 2009

Bancuri super tari:D 2

1.Bula in armata.- Bula, ce este patria?- Nu stiu.- Esti prost. Vasile ce este patria?- Patria este mama mea.- Corect. Bula ce este patria?- Patria este mam lui Vasile.- Idiotule, patria este si mama ta, ai inteles?- Inteles.- Ce ai inteles?- Ca sunt frate cu Vasile.
2.Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol, unde se întîlneste cu presedintele Bush. Îsi strîng mîinile si irakianul zice:- Stiti, am si eu o întrebare apropo de cultura Americii.- Excelentă, dacă pot să vă ajut o să o fac cu mare plăcere, răspunde Bush.- Fiul meu se uită la filmul ăsta, Star Trek, si acolo sunt si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodată arabi.La care presedintele Bush rade, se apleacă la urechea irakianului si-i sopteste:- Păi asta e din cauză că actiunea se petrece în viitor...
3.5 emo stau intr-o camera
De ce plange al 5-lea ????????
Ca nu are unde sa isi taie venele!!!!!
4.
Un om avea un fiu emo …
Vine copilul de la scoala si ii spune la tacas`o
-Tata am luat un 10 :(( (incepe sa planga copilul)
-Dar imposibil cum ai luat tu 10?
-Pai m`-o intrebat care-i animalul meu preferat.
-Si ce i-ai spus?
- Ca lama … :))
5.Care este diferenta dintre o soacra si o musca?- Musca te bazaie doar vara!
6.Vadim Tudor este pe moarte.Cheama un popa si il roaga:
-Te rog parinte,fa-ma ungur de nationalitate!
-Cum?Ai inebunit?Tu care ii injura-i si ii scuipa-i pe unguri,vrei tocmai acum,cand esti pe moarte,sa te fac ungur?DE CE?
-Pei daca mor,macar sa moara unul de-al lor!
7.Stefan cel Mare la razboi:-Pi cai, osteni!La care un razes din multime:-Si io picai, maria ta!
8.Stefan cel Mare înainte de lupta:-Ostenii mei, luptati pâna la unu...ca la doua avem bilete la meci!!!
9.2 orbi la cinema:-Ma,tu vezi ceva?-Nu ma.Dar tu?-Nici eu.-Pai in cazul acesta hai sa mergem mai in fata!
10.Cand spune un eschimos "Buna ziua ?"Dupa ce invata romaneste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu