sâmbătă, 19 septembrie 2009

Ciudate mai sunt unele fete

Am mai zburat si eu prin alte bloguri. Si pot sa zic ca unele m-au impresionat.Eram pe blogul unui baiat, si spune el acolo,ca a intalnit o fata pe hi5,iubita unui prieten de al lui,etc etc.Nu asta este insa esenta povestii mele. Aceasta fata cu baiatul de pe blog ajung sa fie impreuna. Insa la un moment dat, ea se desparte de el printr-un sms, cu urmatorul motiv:"Ma simt asa de mica pe langa tine, eu am 1.60 m ,iar tu 1.90m."
Draga mea, vreau sa-ti spun ca esti atat de artificiala, de nu se poate. Pentru asta sa va despartiti? Toate fetele sunt inebunite dupa baietii inalti. Rare sunt fetele carora le plac baietii scunzi.Daca te simteai atat de mica pe langa baiatu ala, atunci hai sa fim noi doi impreuna, eu am 1.70 m. Vrei? Sa spunem ca atunci erai prea mica, si nu stiai pe ce lume esti...Acum poate ai mai crescut...atat in inaltime cat si in gandire:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu