miercuri, 7 octombrie 2009

De ce ?

Ma simt revoltat! De ce? Din mai multe motive, doar traiesc in Romania. Dar motivul care m-a facut sa scriu acest articol este unul care nu are legatura cu rutina in care traim.
Eu am terminat un liceu cu profil uman, si Dumnezeu, mi-a dat sa spunem "talentul" de a-mi insira sentimentele pe hartie, de a scrie poezie. Deja am realizat un volum de poezii, foarte bine structurat, adica in genu cartii de romana:)). Si la un moment dat, m-am inscris pe site-ul unui cenaclu literar. Acolo sunt lucrarile diferitilor poeti, dramaturgi prozatori amatori si profesionisti contemporani, dar necunoscuti. Insa sa va spun ce m-a revoltat pe mine. Pe langa niste poezii superbe, exista pe acest site si niste poezii ce jicnesc poezia grav de tot. Cineva a scris o poezie, care cuprindea trei litere afg. Si avea 246 de vizualizari. Poeziile mele, pe care le-am postat pe site de mai bne de o luna, nu au nici o vizualizare. De ce? Mai exista un asa zis poet, foarte apreciat si el, care scria ceva de genul:" iubito sa nu uiti sa speli borcanul de zarzavaturi unde ...nu stiu ce se intampla. Aceasta poezie avea 356 de vizualizari. Ultimul poet care s-a inregistrat, adica foarte recent are 11 vizualizari, dar sincer, are o poezie incredibil de frumoasa.Acesta isi merita cele 11 vizualizari, si merita si mai mult de atat. dar afg? Dar, daca ma ajuta bunul Dumnezeu, pana pe la vreo 50 de ani, o sa am propria editura, unde o sa-mi public propriile creatii literare, si ale celor care chiar au talent si nimeni nu ii stie. Pana atunci imi ramane sa visez frumos...doar cu atat pot sa ma aleg deocamdata in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu