miercuri, 28 octombrie 2009

Ce pacat...Ca m-am indragostit de tine :(

Stii sau doar banuiesti, adevarul este ca m-am indragostit de tine.Ce pacat, nu? Am facut o mare prostie ? Avand in vedere, ca tu esti indragostita nebuneste, de un baiat, care, iti zice ca te iubeste, dar nu vrea sa fiti impreuna pentru ca traiti in orase diferite, iar tu nu vrei sa ma bagi in seama nici macar ca un prieten, da as putea spune ca a ma indragosti de tine, este o mare prostie. Dar iti dai seama daca ridicam pretentia la faptul ca te iubesc? Insa, am mai facut apropouri la faptul ca te-as putea iubi, insa ai reactionat ca o papusa fara inima. De ce? Imi spuneai ca acel baiat este o iubire interzisa. Atunci de ce nu ma lasi sa iti fiu eu aproape, sa te fac eu fericita daca el nu te poate face fericita. Pentru ca... sunt oare asa de respingator, incat nimic nu ne leaga? Daca nu avem nimic in comun, daca nu ne leaga nimic, atunci de ce m-am indragostit de tine? M-am indragostit eu oare, numai de aspectul tau fizic? Intr-adevar esti foarte frumoasa, chiar daca tu nu crezi asta, dar crede-ma nu asta a fost singurul motiv, care m-a facut sa ma indragostesc de tine. Deoarece tu nu vrei sa reactionezi in nici un fel, si te faci ca ploua cand e soare, dar mai ales te prefaci ca e soare, cand in inima mea ploua din cauza ta, am incetat sa mai vorbesc cu tine, pentru ca sufar prea tare, sa stiu ca nu ma vei iubi niciodata, si nici macar sa nu-mi acorzi vreo sansa. Insa nu e nimic, imi pare rau ca nu mai vorbim, imi pare rau ca te-am cunoscut, pentru ca daca nu te cunosteam, nu ma indragosteam de tine, nu sufeream din cauza ta. Si stii ce e trist? Tu ai sa treci asa de usor peste faptul ca nu poti fi impreuna cu acel baiat, si ai sa fii cu altcineva, iar eu...eu probabil inca am sa sufar ca un prost dupa tine. Apropo, ca sa-ti dau un exemplu al indiferentei tale asupra mea, nu ai sa reactionezi in nici un fel, in cea ce priveste acest articol. Insa numai noi doi stim despre cine e vorba nu? Ai vazut ? Am pastrat anonimatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu