sâmbătă, 29 august 2009

Din sufletul ei,din mintea mea,din sufletul meu

Ce mi-a zis ea
Eu nu te iubesc
Nu te-am iubit niciodata
Eu te urasc si nu vreau sa mai vorbesc cu tine
Nu m-am gandit la tine si nu am plans pentru tine
Uita-ma si fii fericit

Ce cred eu
Nu ma iubesti?Se poate,dar nu m-ai iubit niciodata? Ar fi posibil
Insa,daca nu m-ai iubit niciodata,de ce ma urasti?
Daca,nu ai plans pentru mine,de ce nu vrei sa mai vorbesti cu mine ?
Iar daca ma urasti,cum poti sa- mi vrei fericirea?

Te-am facut sa suferi,si poate nu exista cuvinte,in care pot sa-mi cer,iertare
Insa,am gresit,prea tare,si tu nu vrei sa ma ierti
Acum,sa-ti zic si eu ceva:

Nu stiu daca te mai iubesc
Insa te-am iubit cu siguranta
Eu nu te urasc,si as vrea sa vorbesc cu tine,macar pentru eternitate
M-am gandit mereu la tine,si sufletul imi plangea,de dorul tau
Uita-ma,daca crezi ca asa este cel mai bine si iti doresc sa fii fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu